30 dagen bedenktermijn

We zien natuurlijk graag dat u tevreden bent met uw bestelling. Het kan natuurlijk voorkomen dat u net uw online-aankoop heeft gedaan, maar u toch begint te twijfelen over uw aankoop. Misschien is het bestelde meubel toch net niet in de juiste kleur, of had u achteraf toch liever een ander model besteld. In dat geval is het goed om te weten dat u uw bestelling binnen een periode van 30 dagen aan ons mag terugsturen.

Wanneer mag u terugsturen:

  • Terugsturen kan binnen 30 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum
  • Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat
  • Het artikel is compleet
  • Het artikel is niet gebruikt
  • Het artikel zit in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk) originele en beschermende verpakking


Zijn alle bovengenoemde punten van toepassing? Dan kunt u het artikel binnen de bedenktermijn terugsturen. Volg daarvoor deze pagina: retouren, wat moet u doen. Vanaf het moment dat u de retourzending bij ons heeft gemeld, heeft u met 30 dagen ruim de tijd om te zorgen dat het artikel bij ons wordt afgeleverd.

Let op: kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. U kunt artikelen wel altijd afgeven bij de showroom van Meubella.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Meubella niet aansprakelijk kan worden gehouden voor het beschadigen of zoekraken van uw artikelen tijdens de retourzending.

Na ontvangst van uw retourzending controleren wij deze en proberen we binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag aan u terug te storten (via hetzelfde betaalmiddel).

» Retouren, wat moet u doen

Wat als u het product al heeft gebruikt, incompleet is of een niet deugdelijke verpakking heeft?

Is het teruggestuurde artikel beschadigd, bevat het vlekken of heeft het gebruikssporen, dan accepteren wij de retourzending maar vergoeden wij niet het volledige aankoopbedrag. We geven u dan een redelijke deelvergoeding.
Dit gaat als volgt: het artikel zal direct na ontvangst door ons worden gecontroleerd. Is het artikel bijvoorbeeld niet compleet of heeft het een beschadiging, dan wordt een klein rapport opgesteld. De deelvergoeding wordt aan de hand van dit rapport bepaald. (Bijvoorbeeld: in het geval van een ondeugdelijke verpakking brengen we de kosten voor het opnieuw verpakken in mindering op het aankoopbedrag). We brengen u van dit rapport zo snel mogelijk op de hoogte. Heeft u hier vragen over of twijfelt u over het artikel dat u wil terugsturen? Neem dan even contact op met onze klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Uitzonderingen

Is uw artikel een aangepast- of speciaal besteld artikel, dan is dit uitgesloten van de bedenktermijn. Zo komen op maat gemaakte artikelen, artikelen met een speciaal bestelde kleur of artikelen die speciaal voor u besteld zijn, niet in aanmerking voor de bedenktermijn.


Let op: kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. U kunt artikelen wel altijd afgeven bij de showroom van Meubella.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Meubella niet aansprakelijk kan worden gehouden voor het beschadigen of zoekraken van uw artikelen tijdens de retourzending.

Maak ook altijd gebruik van de Retouraanvraag op onze website. Zo kunnen we u sneller helpen.

Terug naar de klantenservice