Een bestelling wijzigen of annuleren

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wanneer uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, dan kunnen we de bestelling gewoon wijzigen. Neem hiervoor wel zo snel mogelijk (liefst telefonisch) contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen u verder.
Heeft uw bestelling ons magazijn al wel verlaten, dan kunnen wij deze niet eenvoudig terughalen. In dit geval kunt u het artikel retourneren, u heeft immers 30 dagen bedenktermijn. Het stappenplan voor retouren vindt u hier: een product retour sturen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Het kan gebeuren dat u al vrij snel spijt krijgt van uw bestelling. Hoe jammer wij dat ook vinden, dat is natuurlijk geen probleem. U kunt uw bestelling zelf niet annuleren, neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (liefst telefonisch). Onze medewerkers helpen u verder. Wanneer uw bestelling ons magazijn al verlaten heeft, dan kunnen we deze niet meer terughalen. U kunt uw bestelling dan retourneren, u heeft immers 30 dagen bedenktermijn. Klik hier voor het stappenplan voor retouren.

U krijgt een orderbevestiging

Of u nu een bestelling plaatst met of zonder account, u krijgt altijd een email met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten, het totaalbedrag en uw factuur- en adresgegevens. Wanneer u deze email heeft ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden. Het kan een aantal minuten duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Heeft u deze niet ontvangen, controleer dan even de ongewenste email in uw emailbox. Heeft u geen orderbevestiging ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, onze medewerkers sturen u dan alsnog een bevestiging.

Terug naar de klantenservice