Alles over garantie

We gaan er niet van uit, maar het kan gebeuren dat er iets mis is met uw artikel. In alle gevallen gaan we ons best doen dit voor u op te lossen. Neem voor garantie contact op met onze klantenservice. Dit kan via telefoon, maar kan ook door het sturen van een email. Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand, die hebben we nodig om u snel te kunnen helpen. Stuurt u een email en bent u in de gelegenheid een foto mee te sturen, dan helpt dit en kunnen we u nog sneller helpen.

Standaard 2 jaar garantie

Meubella hanteert de garantie die is vastgelegd in de algemene voorwaarden van het CBW. Het CBW is de branchevereniging voor woonwinkels en biedt meer zekerheid bij aankopen en een extra goede productgarantie. In Nederland zijn meer dan 4.000 woonwinkels bij het CBW aangesloten. De garantievoorwaarden zijn door het CBW in samenwerking met de Consumentenbond opgesteld en bieden een extra goede productgarantie.

Wilt u meer informatie over het CBW en de voordelen die dit voor u heeft? Bekijk dan de pagina CBW erkend.

Uitzonderingen garantie

Helaas kunnen we niet op ieder artikel dat we verkopen die lange standaard garantieperiode geven. Voor bepaalde artikelen gelden er een afwijkende garantieperiode. Zo kan er voor bijvoorbeeld showroommodellen een andere (kortere) garantieperiode worden gehanteerd. Bij deze artikelen krijgt u vaak een flinke korting, maar dan wel met een kortere maar heel redelijke garantietermijn. Ook bij producten waarvan redelijkerwijs een andere garantieperiode mag worden verwacht, kan een afwijkende garantieperiode worden gehanteerd. Maakt u zich geen zorgen, bij deze producten staat de afwijkende garantieperiode duidelijk en expliciet bij het product vermeld (ook op uw factuur).

Heeft u verdere vragen over onze garantie? Neem dan contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen u graag.

Terug naar de klantenservice