Retouren, wat te doen...

Als u een artikel wil terugsturen of een artikel wenst te ruilen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dit kunt doen. Ook wanneer u een beschadigd- of een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen, dan kunt op deze pagina lezen hoe u deze artikelen terug kunt sturen.

Een artikel terugsturen binnen de bedenktermijn
Een verkeerd geleverd artikel terugsturen
Een beschadigd of incompleet artikel ontvangen
Veelgestelde vraag: Krijg ik automatisch mijn geld terug?

Terugsturen binnen de bedenktermijn

Op de pagina 30 dagen bedenktermijn staat hoe en of u gebruik kunt maken van de retourmogelijkheden. Is dit voor u van toepassing, ga dan door met stap 1 hieronder.

  • Stap 1: Controleer of uw artikel compleet is, onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert: het product mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn. Heb je een boxspring of matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn.
  • Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 3: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 4: Je kan het artikel gratis retourneren! Plan samen met onze klantenservice een afspraak in, zodat we dit bij jou thuis kunnen ophalen.
  • Stap 5: Zorg ervoor dat je op de afgesproken datum thuis bent en het artikel klaar staat om opgehaald te worden door de bezorger.

Een verkeerd geleverd artikel terugsturen

Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur, dan kunt u dit uiteraard retourneren aan Meubella.

  • Stap 1: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 2: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 3: Je kan het artikel gratis retourneren! Plan samen met onze klantenservice een afspraak in, zodat we dit bij jou thuis kunnen ophalen.
  • Stap 4: Zorg ervoor dat je op de afgesproken datum thuis bent en het artikel klaar staat om opgehaald te worden door de bezorger.

Een beschadigd of incompleet artikel ontvangen?

Heel vervelend als je een artikel hebt ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie). We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

  • Stap 1: Open de doos en/of dozen en controleer de beschadigingen.
  • Stap 2: Hou het ordernummer of factuurnummer bij de hand. Deze gegevens hebben we nodig om je klacht zo snel mogelijk te kunnen verwerken.
  • Stap 3: Email ons enkele foto's van de schade zodat we samen met jou kunnen kijken naar een passende oplossing.
  • Stap 4: Wij lossen je klacht direct op! Wanneer je van maandag t/m zaterdag voor 17:00 uur een mail stuurt, heb je diezelfde dag nog een reactie met oplossing!

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Wanneer we de retourzending hebben opgehaald bij u, controleren wij deze zo snel mogelijk op het moment dat deze terug is in ons magazijn. Wij proberen binnen 14 dagen het aankoopbedrag van het artikel terug te storten (dit lukt bijna altijd!).

Terug naar de klantenservice