Retourneren en ruilen

We zien natuurlijk graag dat je tevreden bent met je bestelling. Maar mocht het zich voordoen dat:
- er is een probleem met een van de artikelen,
- er is een probleem met de bezorging,
- of je hebt een klacht?

Klik dan hier: neem contact op. Onze klantenservice kan je helpen om dit op te lossen.

Retourneren binnen de bedenktermijn

Het kan natuurlijk voorkomen dat de kleur van je bestelde meubel toch niet bij jouw woonkamer past, of dat je achteraf liever een ander model of andere maat had besteld. In dat geval is het goed om te weten dat je artikelen binnen 30 dagen na ontvangst aan ons mag terugsturen.

Gebruik onderstaande knop om je retour online aan te melden in ons retourportaal.

Daar ontvangen we graag wat extra informatie over de retourzending. Dien het verzoek in en vervolgens zullen wij deze beoordelen. Afhankelijk van het artikel kun je zelf een retourlabel aanmaken of wij maken een ophaalafspraak om het artikel bij je op te halen.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat het artikel onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert: het artikel mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn.
Heb je een boxspring of matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn.
Lees de uitgebreide retourvoorwaarden hieronder.

Retourvoorwaarden

  • Retourneren kan binnen 30 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.
  • Na aanmelden van je retourzending heb je 14 dagen de tijd om deze terug te sturen.
  • Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat.
  • Het artikel is compleet.
  • Het artikel is niet gebruikt.
  • Pak het artikel goed en stevig in. Het is van belang dat het artikel bij ons onbeschadigd aankomt. Gebruik hiervoor de (voor zover mogelijk) originele verpakking. Lukt dit niet, dan beoordelen wij de staat van je retourzending en bepalen we de waardevermindering van het artikel.
  • Heb je een boxspring of matras gekocht, dan kun je deze alleen retourneren als de verpakking niet is geopend.

Een verkeerd geleverd artikel terugsturen

Vervelend als je een artikel hebt gekregen dat je niet hebt besteld.
Gebruik onderstaande knop om een verkeerd geleverd artikel aan te melden.

Een beschadigd of incompleet artikel ontvangen?

Heel vervelend als je een artikel hebt ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie). We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen.
Gebruik onderstaande knop om een beschadigd of incompleet artikel aan te melden. Houd je order- of factuurnummer bij de hand. We kunnen je vragen om een foto te maken van een beschadiging.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Wanneer we jouw retourzending hebben ontvangen (of hebben opgehaald), controleren wij deze zo snel mogelijk op het moment dat deze terug is in ons magazijn. We proberen vervolgens binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag terug te storten.

Terug naar de klantenservice