Retouren, wat te doen...

Als u een artikel wil terugsturen of een artikel wenst te ruilen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dit kunt doen. Ook wanneer u een beschadigd- of een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen, dan kunt op deze pagina lezen hoe u deze artikelen terug kunt sturen.

Een artikel terugsturen binnen de bedenktermijn
Een verkeerd geleverd artikel terugsturen
Een beschadigd of incompleet artikel terugsturen
Veelgestelde vraag: Krijg ik automatisch mijn geld terug?

Terugsturen binnen de bedenktermijn

Op de pagina 14 dagen bedenktermijn staat hoe en of u gebruik kunt maken van de retourmogelijkheden. Is dit voor u van toepassing, ga dan door met stap 1 hieronder.

  • Stap 1: Controleer of uw artikel compleet is, onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert.
  • Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 3: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 4: U ontvangt van ons een bevestiging met een retournummer. Vermeld dit retournummer op de verpakking.
  • Stap 5: Stuur het artikel naar ons terug
Let op: kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. U kunt artikelen wel altijd afgeven bij de showroom van Meubella.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Meubella niet aansprakelijk kan worden gehouden voor het beschadigen of zoekraken van uw artikelen tijdens de retourzending.

Een verkeerd geleverd artikel terugsturen

Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur, dan kunt u dit uiteraard retourneren aan Meubella.

  • Stap 1: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 2: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 3: U ontvangt van ons een bevestiging met een retournummer. Vermeld dit retournummer op de verpakking.
  • Stap 4: Stuur het artikel naar ons terug

Een beschadigd of incompleet artikel terugsturen

Heel vervelend als u een artikel heeft ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie). We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

  • Stap 1: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 2: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in. Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 3: U ontvangt van ons een bevestiging met een retournummer. Vermeld dit retournummer op de verpakking.
  • Stap 4: Stuur het artikel naar ons terug

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Wanneer we uw retourzending hebben ontvangen, controleren wij deze zo snel mogelijk. Bij goedkeuring ontvangt u van ons bericht en proberen wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag van het artikel terug te storten (dit lukt bijna altijd)!

Terug naar de klantenservice