Bestellen

Alle producten van Meubella kan je direct via de website bestellen. Op deze pagina vind je alle informatie over het plaatsen van een bestelling.

Hoe plaats ik een bestelling

Je kan de producten van Meubella direct via de website bestellen. Dit is heel eenvoudig!­

- Druk bij het gewenste product op de knop 'Aan winkelwagen toevoegen'
- Het product wordt vervolgens toegevoegd aan de winkelwagen
-­ Je kunt doorgaan met winkelen als je meerdere producten wilt bestellen

Wanneer je klaar bent met winkelen, druk je op de winkelwagen en vervolgens op de knop 'Afrekenen'. In de daaropvolgende schermen, kan je jouw contact- en betaalgegevens kiezen. Heb je vragen over het bestellen op de website, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!

Hoe snel heb ik het in huis?

Als alle producten van je bestelling op voorraad zijn en je bestelt op werkdagen voor 12:00 uur, dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd. Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag.

Het is mogelijk om je bestelling op een andere dag te ontvangen, je kan namelijk de bezorgdatum kiezen tijdens het afrekenen. 

Product niet op voorraad

Bij producten die momenteel even uitverkocht zijn, staat de verwachte levertijd aangegeven. Meestal is dit 2 tot 6 weken. 

Wil je op de hoogte gehouden worden als we het artikel weer op voorraad hebben? Vul dan je e-mailadres in bij het product op de website. Je ontvangt dan een email als het product weer op voorraad is, en dan kan je gelijk bestellen! 

Een bestelling wijzigen of annuleren

Het kan gebeuren dat je al vrij snel spijt krijgt van jouw bestelling. Hoe jammer wij dat ook vinden, dat is natuurlijk geen probleem. 

Je kunt jouw bestelling zelf niet annuleren, neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je verder. 

"Jouw favoriete meubel-musthaves, binnen een paar klikken besteld en direct in huis!"

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het bestelproces? Bekijk onze veelgestelde vragen voor antwoorden op al je vragen over bestellen en meer

Lees alle veelgestelde vragen
    Krijg ik een orderbevestiging?

    Je krijgt altijd een email met daarin de bevestiging van jouw bestelling.

    Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten, het totaalbedrag en de factuur- en adresgegevens. Wanneer je deze email hebt ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden.

    Het kan een aantal minuten duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Heb je deze niet ontvangen, controleer dan even de ongewenste email in je emailbox.

    Heb je geen orderbevestiging ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, onze medewerkers sturen je dan alsnog een bevestiging.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    Je kunt jouw bestelling via onze klantenservice annuleren.
    Het kan namelijk gebeuren dat je al vrij snel spijt krijgt van jouw bestelling. Hoe jammer wij dat ook vinden, dat is natuurlijk geen probleem. 
    Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je verder. 

    Kan ik een product reserveren?

    Je hebt een leuk product gezien maar je hebt het pas over een tijdje nodig. Wil je toch alvast bestellen om te voorkomen dat je later misgrijpt? 
    Dit kan tot ongeveer twee weken! 
    Je kan namelijk bij je bestelling de bezorgdatum kiezen. Als je daar voor een latere bezorgdatum kiest, word je bestelling ook pas die datum geleverd. Daarmee kan je je bestelling dus tot wel twee weken uitstellen!

    Een levering later inplannen dan twee weken is helaas niet mogelijk. 

    Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

    Je krijgt altijd een email met daarin de bevestiging van je bestelling. Je vindt hierin een overzicht van de bestelde producten, het totaalbedrag en de factuur- en adresgegevens. Als je deze mail hebt ontvangen, dan is de bestelling ook bij ons aangekomen en gaan we deze behandelen. 

    Het kan een aantal minuten duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Heb je de mail niet ontvangen, controleer dan even de ongewenste email in je mailbox. Heb je de mail een dag na bestellen nog steeds niet ontvangen? Neem dan even contact op de klantenservice.

    Moet ik een account aanmaken?

    Het is niet noodzakelijk om een account aan te maken voor het plaatsen van een bestelling. Wanneer je wilt bestellen, kan je bij ons direct jouw gegevens invullen. Een account aanmaken en/of wachtwoord kiezen is dus niet nodig.

    Ik heb een vraag over een product

    Als je een vraag hebt over een product, kan je het beste even op de pagina van het desbetreffende product kijken. Hier staat veel informatie over de afmetingen, grootte van het pakket, vormgeving, etc. 

    Zoek je een product in een andere kleur of in een ander formaat? Probeer dan de zoekfunctie van de website en typ bovenin het soort meubel (bv. salontafel, hoekbank, etc.) met de naam van de serie (bv. Monaco, Flame, etc.). Je krijgt dan een lijstje met producten die relevant zijn voor jouw zoekopdracht. Zit de kleur of afmeting die je zoekt er niet tussen, dan hebben we deze helaas niet in ons assortiment. Wij leveren direct uit voorraad waardoor het niet mogelijk is om producten naar wens te laten aanpassen. 

    Staat jouw antwoord hier niet tussen? Vraag het dan bij een van onze medewerkers!  

    Is een product ook leverbaar in een andere kleur of afmeting?    

    Het kan dat een product net niet de kleur of afmeting heeft waar jij eigenlijk naar op zoek bent. Probeer de zoekfunctie van de website en typ bovenin het soort meubel (bv. salontafel, hoekbank, etc.) met de naam van de serie (bv. Monaco, Flame, etc.). Je krijgt dan een lijstje met producten die relevant zijn voor jouw zoekopdracht. Zit de kleur of afmeting die je zoekt er niet tussen, dan hebben we deze helaas niet in ons assortiment. Wij leveren direct uit voorraad waardoor het niet mogelijk is om producten naar wens te laten aanpassen. 

    Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

    Het is niet mogelijk om telefonisch jouw bestelling te plaatsen bij een van onze medewerkers.

    Je kunt heel eenvoudig en snel via onze website zelf een bestelling plaatsen en direct kiezen voor de wijze van betaling en levering.

    Heb je vragen over het bestellen of lukt het niet? Neem dan contact op met onze medewerkers, zij staan klaar om je te helpen tijdens het bestelproces!

    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    - Wanneer jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, dan kunnen we de bestelling gewoon wijzigen.
    Heb je dus nog geen mail gehad waarin is aangegeven dat jouw bestelling verzonden is met in de bijlage de factuur?
    Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Onze medewerkers helpen je graag verder.

    - Heeft jouw bestelling ons magazijn al wel verlaten, dan kunnen wij deze niet eenvoudig terughalen. Zodra je een mail hebt ontvangen waarin wordt aangegeven dat jouw bestelling is verzonden met in de bijlage de factuur, is deze onderweg. In dit geval kan je het artikel retourneren, je hebt immers 30 dagen bedenktermijn. Het stappenplan voor retouren vind je hier: een product retour sturen.

Lees alle veelgestelde vragen

Laatst bekeken