Ruilen en retourneren

We zien natuurlijk graag dat je tevreden bent met jouw bestelling. Het kan natuurlijk voorkomen dat je net een online-aankoop hebt gedaan, maar je toch begint te twijfelen over je aankoop. Misschien is het bestelde meubel toch net niet in de juiste kleur, of had je achteraf toch liever een ander model besteld. In dat geval is het goed om te weten dat je jouw bestelling binnen een periode van 30 dagen aan ons mag terugsturen.

Retourvoorwaarden

Wat zijn de voorwaarden van 30 dagen gratis retour?

  • Terugsturen kan binnen 30 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum
  • Het artikel is onbeschadigd en in absolute nieuwstaat (het liefst nog niet gemonteerd)
  • Het artikel is compleet
  • Het artikel is niet gebruikt
  • Het artikel zit in de (voor zover redelijkerwijs mogelijk) originele en beschermende verpakking
  • Heb je een matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Zijn alle bovengenoemde punten van toepassing? Dan kan je het artikel binnen de bedenktermijn retour aanmelden. Dat kan via dit retourformulier.
Kies voor gemak en maak gebruik van onze ophaalservice!

Vanaf het moment dat je de retourzending bij ons hebt gemeld, heb je met 30 dagen ruim de tijd om te zorgen dat het artikel door ons bij jou wordt opgehaald.
Na ontvangst van de retourzending controleren wij deze en proberen we binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten (via hetzelfde betaalmiddel).

Terugbetalingen

Wanneer we de retourzending hebben opgehaald, brengen we de bestelling terug naar ons magazijn. We controleren dan zo snel mogelijk je retourzending. Wij proberen altijd binnen 2 werkdagen na ophaling het aankoopbedrag van het artikel terug te storten. Dit gaat automatisch, je hoeft hier niets voor te doen!

Gratis ophaalservice

Maak gebruik van onze gratis ophaalservice! Retournering kost, net zoals de bezorging, helemaal niets.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen

Heel vervelend als je een artikel hebt ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie), of verkeerd geleverd is.
Afhankelijk van wat er mis is gegaan, zijn er verschillende oplossingen: Neem daarom zo snel mogelijk contact op via dit formulier.

  • Open de doos en/of dozen en controleer de beschadigingen.
  • Hou het ordernummer of factuurnummer bij de hand. Deze gegevens hebben we nodig om je klacht zo snel mogelijk te kunnen verwerken.
  • Het werkt het makkelijkste als je foto's neemt van de beschadiging en deze met ons deelt. De klantenservice zal dan samen met jou kijken naar een passende oplossing. Deze oplossing verschilt per beschadiging: zo kunnen we het artikel laten maken, onderdelen sturen, een vergoeding geven of je een nieuw artikel geven. Het belangrijkste is dat we er altijd wel samen uitkomen!

"Niet helemaal tevreden? Geen zorgen - retourneren is gratis en eenvoudig!"

Veelgestelde vragen

Wil je meer weten of ruilen en retourneren? Bekijk onze veelgestelde vragen voor alle details over het proces en de voorwaarden

Lees alle veelgestelde vragen
    Hoe kan ik mijn meubel retourneren?

    Dat kan via dit retourformulier. Vanaf het moment dat je de retourzending bij ons hebt gemeld, heb je met 30 dagen ruim de tijd om te zorgen dat het artikel door ons bij jou wordt opgehaald. Nadat je het formulier ingevuld hebt, neemt onze klantenservice contact met je op om een retourafspraak in te plannen, op de dag die jou het beste uitkomt.

    Na ontvangst van de retourzending controleren wij deze en proberen we binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten (via hetzelfde betaalmiddel).

    Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

    Na ontvangst van de retourzending controleren wij deze en proberen we binnen 2 werkdagen het aankoopbedrag aan je terug te storten (via hetzelfde betaalmiddel).

    Wat kost retourneren?

    Het retourneren is, net zoals de bezorging, gratis!

    Binnen hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je kan je bestelling binnen een periode van 30 dagen naar ons terugsturen. Hierbij geldt de leverdatum als aankoopdatum.

    Wat is er nu fijner dan niet zelf het transport te hoeven regelen? Wij halen namelijk gratis jouw retourzending bij jou thuis op!

    Belangrijk! Als je retour aan deze voorwaarden voldoet, kunnen we een retour-afspraak plannen:

    - De leverdatum is niet langer dan 30 dagen geleden
    - Controleer of je artikel compleet is
    - Controleer of je artikel onbeschadigd is
    - Controleer of je artikel in absolute nieuwstaat verkeert: het product mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn.
    - Heb je een matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn.

    Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden? Dan zijn we klaar om een ophaal-afspraak in te plannen!
    Dat kan via hier.

    Ik heb een verkeerd geleverd artikel ontvangen

    Indien je een artikel hebt ontvangen dat je niet hebt besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur, moeten we dit natuurlijk meteen oplossen!

    Neem zo snel mogelijk contact op via dit formulier. De klantenservice zorgt er dan voor dat je zo snel mogelijk weer in bezit bent van het juiste meubel.

    Ik heb een beschadigd artikel ontvangen

    Heel vervelend als je een artikel hebt ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie).
    Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Afhankelijk van wat er mis is gegaan, zijn er verschillende oplossingen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op via dit formulier.

    • Open de doos en/of dozen en controleer de beschadigingen.

    • Hou het ordernummer of factuurnummer bij de hand. Deze gegevens hebben we nodig om je klacht zo snel mogelijk te kunnen verwerken.

    • Het werkt het makkelijkste als je foto's neemt van de beschadiging en deze naar ons stuurt. De klantenservice zal dan samen met jou kijken naar een passende oplossing. Deze oplossing verschilt per beschadiging: zo kunnen we het artikel laten maken, onderdelen sturen, een vergoeding geven of je een nieuw artikel geven. Het belangrijkste is dat we er altijd wel samen uitkomen!
    Mijn bestelling is niet compleet geleverd

    Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Afhankelijk van wat er mis is gegaan, zijn er verschillende oplossingen.

    Als je bestelling incompleet is, dan bezorgen wij je uiteraard alsnog het juiste artikel of onderdeel. Neem dan even contact met ons op via dit formulier.

    Mijn bestelling is defect

    Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Afhankelijk van wat er mis is gegaan, zijn er verschillende oplossingen:

    Als je een artikel hebt ontvangen met een defect, neem dan even contact op via dit formulier. Onze klantenservice zal dan samen met jou kijken naar een passende oplossing. Deze oplossing verschilt per oorzaak: zo kunnen we het artikel laten maken, onderdelen sturen, een vergoeding geven of je een nieuw artikel geven. Het belangrijkste is dat we er altijd wel samen uitkomen!

    Mag ik alle artikelen altijd retourneren?

    Dat kan zeker! Je kan je bestelling binnen een periode van 30 dagen naar ons terugsturen. Let er wel op dat het artikel onbeschadigd en in absolute nieuwstaat is (niet gebruikt) en (voor zover mogelijk) in de originele en beschermde verpakking zit.    

    Kan ik een aankoop retourneren of aanspraak maken op garantie zonder aankoopbewijs?

    Ben je niet meer in het bezit van een ordernummer of een factuurnummer? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Aan de hand van jouw bestelgegevens kunnen wij bijna altijd de oorspronkelijke bestelling terugvinden en je retour of klacht op de gebruikelijke manier afhandelen.

    Het meubel is niet naar wens, hoe stuur ik dit retour?

    Wat is er nu fijner dan niet zelf het transport te hoeven regelen? Wij halen namelijk gratis de retourzending bij jou thuis op!

    Belangrijk! Als je retour aan deze voorwaarden voldoet, kunnen we een retour-afspraak plannen:

    - De leverdatum is niet langer dan 30 dagen geleden
    - Controleer of je artikel compleet is
    - Controleer of je artikel onbeschadigd is
    - Controleer of je artikel in absolute nieuwstaat verkeert: het product mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn.
    - Heb je een matras gekocht? Dan mag de verpakking niet geopend zijn.

    Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden? Dan zijn we klaar om een ophaal-afspraak in te plannen!

    Wat moet ik doen als ik een onderdeel mis?

    Oei, als je een onderdeel mist, wordt het wel erg lastig om het meubel in elkaar te zetten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar dit kunnen we eenvoudig oplossen door je het onderdeel alsnog toe te zenden. Neem hiervoor even contact op via dit formulier.

Lees alle veelgestelde vragen

Laatst bekeken